Doprava a platba
Dodacie a platobné podmienky pre územie Slovenskej republiky
Obchodník dodáva objednaný tovar prostredníctvom prepravnej spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. (ďalej len SPS) alebo Packeta Slovakia s. r. o.( ďalej len Packeta) v rámci SR. Tovar môže byť doručený prostredníctvom kuriéra vybranej prepravnej spoločnosti, ktorý bude kontaktovať spotrebiteľa pred doručením zásielky. V prípade, že kuriér zásielkovej služby spotrebiteľa nezastihne na uvedenej adrese, kontaktuje ho na uvedenom tel. čísle a dohovorí si náhradný termín dodania zásielky. Zásielku je možné dodať i na inú adresu ako je adresa trvalého bydliska (napr. do zamestnania a. pod.).
Spotrebiteľ uhradí tovar pri prevzatí tovaru od kuriéra na dobierku(ak tovar nebol zaplatený predom) alebo si tovar vyzdvihne na výdajnom mieste Balíkovo/Alza box alebo Packeta box, pokiaľ to bolo zadefinované v objednávke. V tomto prípade je možnosť platiť na mieste ale nie v hotovosti, kde spotrebiteľ bude presmerovaný do platobnej brány prostredníctvom aplikácie zvoleného prepravcu.
V rámci Žiliny, Bytče a blízkeho okolia do 5km je pri platbe prevodom - vopred doprava zabezpečená AmoItalia, s.r.o za poplatok 1€.
CENA ZA DOPRAVU TOVARU
Pri každom nákupe tovaru nad 50,00 € s dph je doprava zdarma. Pri nákupe tovaru do 49,99 € s dph vrátane je účtované prepravné v sume:
-3,5 € pri využití služby SPS kuriér
-1,99 € pri doručení do Balíkova výdajného miesta (boxu) spoločnosti SPS alebo do Alza boxu
-4,9 € pri využití služby Packeta kuriér
-2,5 € pri doručení do Packeta výdajného miesta (boxu)
-1€ v rámci Žiliny, Bytče a blízkeho okolia do 5km , kedy doručenie zabezpečí AmoItalia, s.r.o.
- Objednaný tovar, ktorý je skladom, expedujeme do 24 hodín odo dňa potvrdenia objednávky s doručením do 1
pracovného dňa na území SR.
4. V prípade, ak bude obchodník meškať s expedovaním tovaru dlhšie ako 3 pracovné dní, je povinný o tom informovať
spotrebiteľa.
5. Spotrebiteľ je oprávnený sa informovať o termíne dodania tovaru na tel. č. +421 903 163 987, +421 908 570 849 alebo
e- mailom info@amoitalia.sk.
6. Tovar je predávaný podľa tovarov umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu obchodníka.
Dodaný tovar má dobu minimálnej trvanlivosti viac ako 2 mesiace pred dátumom spotreby. V prípade kratšej doby
trvanlivosti kontaktuje pred dodaním obchodník telefonicky alebo e-mailom spotrebiteľa a tovar dodá až po súhlase
spotrebiteľa.
7. Obchodník je oprávnený vyzvať spotrebiteľa na prevzatie tovaru pred uplynutím lehoty dohodnutej v kúpnej zmluve.
8. Miestom dodania tovaru je miesto uvedené v akceptácii objednávky obchodníkom, ak sa zmluvné strany nedohodnú v
kúpnej zmluve inak. Dodanie tovaru sa uskutočňuje len v rámci Slovenskej republiky. Platba objednávok zo zahraničia je
možná len "Vopred bankovým prevodom", po dohode obchodníka so Zákazníkom /o cene dopravy a spôsobe
doručenia/.
9. V prípade, ak obchodník dopraví tovar spotrebiteľovi na miesto určené v kúpnej zmluve spotrebiteľom, spotrebiteľ je
povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej
neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve.
10. Spotrebiteľovi odporúčame skontrolovať si zásielku, teda tovar, ako aj jeho obal, bezprostredne pri jeho doručení. V
prípade, že spotrebiteľ zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, oznámi túto skutočnosť dopravcovi a za
jeho prítomnosti skontroluje stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí (potrhaný obal,
vytečený výrobok a pod.) má spotrebiteľ právo tovar neprevziať a vrátiť dopravcovi a spísať s dopravcom škodový zápis.
Spotrebiteľ má v tomto prípade nárok na dodanie nového tovaru.
11. Spotrebiteľ je oprávnený v prípade nedodania tovaru obchodníkom v lehote uvedenej v bode 5 tohto článku odstúpiť
od kúpnej zmluvy a obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi už zaplatenú časť kúpnej ceny v zmysle týchto
všeobecných obchodných podmienok.
PLATOBNÉ PODMIENKY
- PLATBA BANKOVÝM PREVODOM / PLATBA BUDE USKUTOČNENÁ PRED EXPEDOVANÍM / DORUČENÍM TOVARU
Zákazník na účet SK25 8330 0000 0026 0185 3438 prevedie, alebo vloží sumu v plnej výške hodnoty objednávky. Pri tomto spôsobe úhrady sa môže predĺžiť dodanie tovaru v závislosti na dobe, počas ktorej budú peniaze pripísané na náš účet.
- PLATBA V HOTOVOSTI ALEBO PLATOBNOU KARTOU PRI DORUČENÍ NA DOBIERKU
Zákazník zaplatí kuriérovi SPS alebo Packeta hotovosťou alebo platobnou kartou za doručovaný tovar.
Zaplatiť kartou je možné aj pri dodaní do výdajných miest(boxov) Balíkovo, Alza box alebo Packeta – kde bude spotrebiteľ presmerovaný do platobnej brány prostredníctvom aplikácie zvoleného prepravcu.
- ONLINE PLATBA KARTOU - Tento spôsob platby je ZDARMA